Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jenny - 7 februari 2011 22:09

Hej! Har haft en bra helg och en bra start på veckan.

I Lördags bjöd jag och mamma hem gäster på middag. Supergod mat bjöd vi på!

Hel fläskfile i ugn med Salami och soltorkade tomater och en sås så att den blir bara saftig och super, med potatis och morötter i ugn. :)

Efter maten for jag med Amanda till Kammen i Ersnäs, alltså till Cia! Så himla roligt att ses igen och höra hur allt håller till!

Vi såg melodifestivalen, som jag känner är inte riktigt något för mig men var ändå ett måste att se?! Såg lite serie tittande och pratade i massor! Kom hem vid halv 3. Då var jag så uppe i varv att jag somnade efter 3.

Även fyllde ju käraste Alva 7 år så jag fixade en liiiten present och gick ner och lekte med barbie med henne! ;) haha det var ett tag sedan man gjorde sånt!! Man vad gör man inte för kidsen!


Idag har jag varit hos Mormor och morfar mest och sen for jag hem, lagade middag (soppa!!!) och for sedan på boxmix och sedan core 45. Så himla roligt!!! :D

ÄLSKAR pass och träning! Det är bland de bästa jag vet! Så konstigt att man gillar att börja lukta illa och bli knallröd i ansiktet, men så är det ju!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards