Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Jenny - 10 februari 2011 19:58

   Vad säger ni? Är detta något för mig? Sånnahär typer? Bilder är nog inte riktigt rättvis.. Visar inte upp min bästa sida om jag säger så ;) hehehe

Ser dessutom ut som om jag skelar.. Det gör jag ju inte.. Bara när jag vill :p


Av Jenny - 10 februari 2011 15:12

Idag har jag tagit 2 av dessa. I vardera arm! Så snart är jag redo för utlandet, måste dock ta nästa twinrix. Men nu är jag då på en god väg. Kostar ju dock skjortan!! Men man vill ju kunna må bra när man far iväg och inte drabbas av något.

Och jag kan berätta att det gick över förväntan och jag hade inga svim känningar! Så skönt!


Har även invigt mitt helex 1 veckas kort idag, sprang och körde lite eget som jag kan eftesom jag inte har den blekaste aning om hur man använde någon av maskinerna och dessutom min träningsvärk.. hehe ;p

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards