Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Jenny - 19 februari 2011 15:55

Hallå!

Igårkväll hade jag en bra kväll med fina vänner! Det blir så sällan man ses så det är alltid roligt och uppskattat att ses! :) Vi firade mamma som fyllde år (som förövrigt blev glad för presenterna jag knåpat ihop!) med fika och gott.

Sedan låg vi i min säng och snackade i några timmar som behövs efter att man inte setts ;) Hehe

Idag vaknade jag vid 7 tiden och klev upp, frulle och sen började jag dammsuga för det var så skitigt, damsugade då också min håriga fotölj som katta ligger i jämt och ständigt vilket verkligen behövdes. Nu är den fin än så länge.

Hämtade Alex vid ea:an för att hinna ses några timmar, nu har han farit (vid 15) och snart drar jag iväg själv!

Ikväll bär det av för övernattning i Piteå hos fina Jossan! Det ska bli såå roligt! Vi ska planera lite thaiplaner. Äntligen! :D

Imorgon blir det jobb 12:30-21:30 de blir bra det med!

Sen hade Alex en plan om att komma, jag hoppas att det går som han planerat! :D Vi ses så lite när vi båda jobbar och olika tider alltid och när vi dessutom bor på olika håll, och 2 mil ifrån.

  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards