Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jenny - 9 februari 2011 18:04

Okej, jag fortsätter där jag slutade!

Jag och Alex kikade på glasögon, gick sedan mot godishuset för han skulle ha godis. Jag köpte även lite godis. :p Sedan kommer Alex mamma och hämtar oss och vi åker hem. När vi lastat ur påsarna och satt oss för att köra ner bilen ringer time care till mig och säger att de saknar mig i Alvik.

VA? Men jag skulle ju dit imorgon! (trodde jag..) 


Hade fått ett sms om jobb den 8, frågar alex vilken dag detta är och han stensäker säger att det är imorgon. Jag tror på honom och kollar inte något själv. Dum som man är..

Skit jag får skitbråttom och far utan middag och något i magen och jobbar. Hinner få med mig en mandarin av alex och äter cirka 2 godisar. Sedan jobb hela kvällen till halv 10.

Sen kommer jag hem till ett kolsvart antnäs! Kul!

Strömmen var av. :p

Av Jenny - 9 februari 2011 08:20

Igår blev en rätt kaotisk dag!

Började med att vakna som vanligt och bestämde mig för att träna bootcamp på korpen! Vilket var helt sjukt jobbigt men riktigt bra och rolig träning! För hela kroppen. Idag har jag träningsvärk i rumpa och lår. Aj aj, men skönt även de! ;) Känner även i skulderbladen.. 

Sen drog jag till Alex och hade med mig lunch. Så vi åt tillsammans och sen klippte jag honom som han blev en riktigt snygging! Inte för kort eller för långt. Lagom! Det är de jag är bäst på ;) hehe

Sen gick vi in mot stan, så jag bytte mina byxor som sömmen gått upp på och sedan vidare till glasögonaffären som ny öppnat. Funderar på att köpa ett par nya bara för att ha något att kunna variera mellan! :)

Hittade ett par som jag ändå gillade men vet inte om de var för strora ner mot kinden? 

Oj nu ringde de om jobb! Måste kila!  Berättar vidare senare

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards