Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Jenny - 14 februari 2011 19:09

Har ju glömt att berätta om min helg!

Den har varit helt fantastisk. Fredag tränade jag med Marre och Addis ;) HEHE Sedan var jag på teatern från 16-21!! Det var så roligt att få se!


Jag var alltså med tjejen som sminkade till teateruppsättningen Snövit! Dock sminkar de flesta sig själv, men hon satte löshår på snövit och sminkade drottningen (som har så sjukt mycket smink och ser helt fantastisk och läskig ut). Sedan var jag även med under föreställningen när de byter kläder och endel blir andra karaktärer, drottningen sminkas på mer och allt var så grymt roligt att se och få vara med om!

Denna tjej är dock inte den som bestämt hur smink, peruk osv ska se ut utan denna tjej är bara anställd nu som asststent till detta!

Snövit!

Drottningen m. vakter och snövit.

Önskar jag kunde hitta en närmare bild på drottningen. Så häftig!


Lördag morgon bar det av mot Haparanda med hela familjen Bergman förutom Annelie m. barn o man.

Vi skulle på cape east och ha det otroligt gott. Där är nämligen världens största bastu. Ger er lite bilder. Annars kan jag berätta, underbart skönt, badade och bastade på alla olika ställen även 4 graders dusch och isvak. Åt otroligt god middag. Och allt detta som en present från Bosse och Barbro. Så himla snällt! 

Sovrum

Utebad, stora bastun, bubbelpool och mat. Detta är ju dock på sommaren. Lägg till is, snö och -30 så stämmer det perfekt!

Takterassen i gryningsljuset

Tak terass! 40 grader varm pool som dock var omringad av snö och is. Såg stjärnorna från denna! Så vackert. Fast kallt om huvudet.

Superhelg helt enkelt.


Av Jenny - 14 februari 2011 18:58

Hej! Vet ni vad jag just gjort? :)

Bakat glutenfria semlor!! 

Och det var hur enkelt som helst nästan! :) Har dock inte hunnit smaka ännu eller testat skära i dem.. Återkommer när jag smakat om det blev succé eller ej! ;)


Idag blev det jobb 8-16! De ringde 5 över halv 8, men bannemig var jag där 8 och hade tryckt i mig frukost! Annars orkar jag aldrig till lunch. Svimmar nog hos någon kund då.. Inte så roligt för varken mig eller dem.


Idag självaste alla <3 dag, ville såkart träffa min älskade Alex men han hade andra planer så vi får ses imorgon. Har ju setts hela helgen!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards