Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Jenny - 17 februari 2011 13:56

Jag har kommit på att jag älskar ost!! 

Smakrik hårdost är som drömmen för mig, jag äter flera skivor om dagen, på smörgås och utan smörgås. Mums!!

Idag vaknade jag upp hos Alex, hörde hans föräldrar som var påväg till jobb, magen kurrade och jag sa " Alex jag måste äta nu. Jag är så hungrig!!"

Han lixom utan tvekan vaknar och säger men kliv upp då! Såklart, jag gör det men han ligger kvar och blir liggande cirka 1 timme till.

Jaja, efter lite pussande och hejdå gick alex till jobb och jag till träning på Helex, min sista gratis dag-- Synd!

Sprang och uppvärmde och lörde sedan i gymmet, Gurra kom men hann inte träna något utan vände direkt ;) Hehe, träningsvärken och när hon kom så sent kändes inte värt. Tog en snabbdusch och vi gick och fixade lite grejer åt henne.

Så skönt att bara få träffas sådär i typ bara en timme. Det är mycket värt ändå!

Åkte hem, åt lunch. Fick ett oväntat samtal och nu ska jag snart dra iväg för jobb, 14:30-20:30 kort pass men skönt att man hunnit göra något mer vättigt av dagen! :)


Allis har varit ut idag i denna kyla för försa gången sen i Lördags, nu är det Torsdag! (tror jag)

     Sötkatta! Dock kunde mamma inte få till mobilkamera bilden?! Vet inte hur hon lyckas..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards