Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

Fredag igår!

Av Jenny - 31 maj 2008 10:12

Hej, jag tänkte berätta lite om gårdagen, de var förövrigt en trevlig dag!

Jag var ju tvungen att hämta pajformen (O,o), tänkte fara vid 25 över 7, men orkade inte med något sånt tidigt, istället så skulle min bror till sin skola för att äta avslutningsmiddag.

Jag och Maria åkte med honom, vi hämtade formen och gick till stan.

Vi började på din sko, där hittade båda 2 av oss skor, jag hittade ett par svarta typ ballerina (behövligt) och hon hittade ett bar helsnygga för endast 50 kronor! :)

Förvånad över sitt billiga hittande så köpte hon såklart dessa också, jag köpte dom svarta.

Men inte nog med de, jag fick fel storlek på den andra skon! Hon hade tittat fel så allt gick åt helvete. >.<

Fick tillslut min rätta sko och jag tog på mig dom direkt.


Vi gick vidare till jc, ja köpte världens sötaste molntrosor, dom var kärlekssöta! Victor som då hade kommit köpte sig en skjorta, svina nice var han i den också. (:


Vi åkte hem och hängde hos mig. Jag åt middag hos Maria, våra familjer hade lämnat oss själva inför kvällen.

Men ve hade trevligt som vanligt.


Sen for vi och köpte glass (Ann-britt hade lämnat 40 kronor för att hon fick dåligt samvete när hon lämnade Maria, min mamma och pappa hade lämnat mig utan någonting) jag köpte kaffeglassen och Maria Java glassen, båda är suupergoa.

Sen så kom Cia och då ville hon också ha glass, hem telefonen ringde och de blev en massa roligt, hon i telefonen måste trott att vi var knäppa ;>

Sen så råkade jag iaf ta med mig hemtelefonen till ica, och de var askul när jag kom på de ;D haha


Kvällen tillbringades med Maria, Cia, Josse, Elina, Jokki och Elin, vi hängde här hos mig, såg talang finalen.

Då undrar jag bara, vad tyckte ni?

Själv tyckte jag att hon var as duktig, och så himla söt också! Men trollaren med korten var också jävligt bra, för jag fattar verkligen inte hur han gör! :O Allt är så sjukt konstigt!

Sen gjorde vi inte så mycke mer än fikade äppelkaka som Jokki Elin och Elina hade bakat,(den va god!) och hoppade studsmatta.

Mina vänner är så grymt roliga och snälla. hihi <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards