Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jenny - 7 november 2008 23:47

Reglerna är följande:
- Berätta kortfattat 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana sedan 5 personer genom att skriva dem längst ner i inlägget.

Här kommer mina 5 saker:
1. Jag är rädd för traktorer, ja när dom är igång och kör omkring ja tror dom ska köra på mig..
2. Ibland är ja bara så knäpp så ja fattar inte hur andra orkar med mig och änns tycker om mig, men de är så roligt så att ja bara skrattar åt mig själv och allt blir alltför knäppt..
3. Jag tycker om någon så sjukt mycke som jag aldrig gjort förut, de känns helt sjukt bra. <3
4. Jag äter jätte jätte super mycke, speciellt på skolan. Asså alltid typ 2 potioner, och slevar i mig som en häst. De är hemskt på riktigt!
5. Jag skyller alltid på Amanda och Gurra om de är någon "töntig" film vi ska se eller som vi sett och egentligen tycker ja också den är bra men säger att ja måste ju se bara för att dom ser. Och ja vet inte mycke som dom inte vet också, vi delar typ allt.<3

Eftersom många gjort detta utmanar ja bara Lena J, Cia och Jossan.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards