Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Jenny - 17 november 2008 21:04

Idag slutade jag 11.15 utan att änns veta om detta.

Så jag åt lunch med mina vänner och sen gick jag på stan när deras lektion började tio över 12, jag köpte mig min efterlängtade mössa med knappar (eftersom ja tappat 2 favoriter), sen köpte jag årets första julklapp också.

Jag kände mig redan fattig efter dessa 2 köp, de var tragiskt även fast jag fått ett stort bidrag av Alex farfar, javet. Detta tvingades ner i min ficka och då kunde ja ju bara inte låta bli att köpa något. Dåligt jenny!

Jag prövade en klänning och de är första gången någon sån (tubtopsklänning) sitter fast på mig utan att ramla ner, så detta är alltså ett bevis på att ja har gått upp i vikt. Men de gör inte så mycke, ett tag var ja ju bara rangel typ!

Men ja måste ändå träna, ja kommer ju bli svag som en spindel och dom är äckliga!

Hur som helst så fick jag veta klockan 15 över 2 att jag hade slutat. De var ju väldigt trevligt. dock kommer jag på flera timmar senare att jag egentligen hade kunnat sluta kvart över 11, dock gjorde de ingen skada nu.

Nu ska ja gå och duscha, imorgon sover jag hos min pojke. Mys, ja hoppas att vi ska se film på kvällen och ja hoppas att ja inte somnar medans filmen går.

Av Jenny - 17 november 2008 19:44

just nu läser jag om anorexi, jag läser om en person som haft de i en alldeles förstor del av sitt liv, och de är så synd.

Jag tror inte att jag själv fattat att de var så hemskt, förut sökte vi fakta om sjukdomen, vi fick fram en massa bra fakta, men vi ville ha mera. Gå längre in, därför bestämde vi att kontakta en person, vilket vi gjorde.

Jag har nästan dåligt samvete bara för att jag frågade, men dock är de en stor fördel för vårat arbete.

Nu har vi fått med om hur det är att leva med just anorexi, och de är så sorgligt och de är så sjukt hur hjärnan kan änns få dessa tankar och stänga av så mycke känslor.

Jag är inte färdig ännu för de är så grymt mycket, men ja har skrivit 11,5 sidor. Ja undrar hur många de egentligen kommer att bli, vi kommer inte heller ta med allt men vi får helt enkelt se hur de kommer att bli.

Men ja hoppas de blir svinbra, de känns så!

Tack så supermycket för hjälpen!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards