Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Jenny - 8 november 2008 00:00

Ikväll har ja myst med flickorna hos jokki, vi drack te och såg idol.

Puss på dom som är så söta, ja och Elina blev lite tröttis så vi gick hem efter idol, även gurra och cia for då. Så med andra ord, alla for. hehe x)


Hoho, titta just klockan 00:00 började ja skriva mitt inlägg, coolt! ;>

Annars idag har ja inte gjort speciellt mycke, käkat hemmagjort pizza vilket var sjuukt gott. mums lixom!

Annars så har ja tappat min mössa eller glömt på inpuls och nån snål jävel har snott den, men ja menar tänk om ja har löss då?! :O Gaah, har du inga egna grejer. >.< Ja, ja är lite less för förra året försvann en nästan liknande mössa och ja gillade båda typ asmycke. Jävla bajs på mig alltså..

Sen ska ja nog skaffa snöre till mina vantar för dom tappar ja stup i kvarten, fast har dock mera tur me dom för hittar dom alltid igen, men nästa gång kanske inte.

De är verkligen bara tur numera, ja tappar till och med vanten så den ligger ute en hel natt och den ligger kvar, och ja tappar den i stan och den ligger kvar när ja kommer och går förbi senare. Ja ibland har ja bara turen med mig.


Ikväll när ja kom hem myste ja och mamma med te och pepparkakor. De va muums!

Nu ska ja kanske se ett oc avsnitt, ja är snart klar!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards