Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Jenny - 23 november 2008 21:51

Idag har jag varit till Ikea, vi handlade lite olika grejor.

I bilden hem somnade ja, när vi kom hem somnade jag och sen ringe amanda och frågade om ja skulle med på en mini liten gångtur, ja sa att ja skulle sova. hon ba va?! ska du sova HALV 6 på "kvällen", ja gav med mig och tänkte okeeejjj ja följer väll då, de slutade me att vi gick till gurra istället för att hömta min bok ja läser för att ja är i stort behov av den!

Gurra följde med oss på vägen tillbaka, och vi mötte även hurtElina som sprang. Usch vad kyligt att andas när man springer och de är kallt :S


Nyss såg jag Gossip och ät fruktsallad! :D shiet va gott de var, vill ha mer banan tror ja ;>

Av Jenny - 23 november 2008 20:56

Förlåt, detta är så jobbigt, men ja har missat så allt kommer på en gång, och jag fattar inte att ja orkat göra de själv.. ? :O Annars så kommer de samma saker på mycke..Du heter:
Jenny Maria Marklund Bäckström

Du föddes:
21 April 1991

Du bor:
Antnäs

Din familj:
Mamma, Pappa, Bror, kanin, katt
Civilstånd:
Finast pojkvän!

Dina närmaste vänner är:
Ja måste nog säga Maria och Amanda, men för att inte glömma mina andra kan man låssas att ja skrivit något liknande "ingen nämnd ingen glömd" för de finns så många bra personer <3

Arbetar/studerar:
Studerar på filmskolan

Favoritlåtar genom tiderna:
Jaha, men gud. De minns ja inte :O Men ja kan ju säga Håkanlåtar som minnen av aprilhimlen, hurricane gilbert, nu kan du få mig så lätt, kärlek är ett brev skickat tusen gånger osv! Sen kent, Winnerbäck och nu har gurra och Amanda börjat få mig att tycka sånna här nötarlåtar är bra.. x)

Favoritplatser på jorden:
Åhshiet, ja vet inte. Nä, ja kan verkligen inte säga något.

Drömjobb:
Hmm, kul att ja inte vet de heller, ja är typ delat på just vad ja vill jobba med!

Något du ogillar:
Traktrorer, och spindlar och myror!

Något du älskar:
Musik, människor, frukt, fika.

Favoritdryck:
vatten

Favoritårstid:
sommar!!

Favoritblogg:
Hmm, asså ja följer några bloggar, och ja tycker at dom flesta av dom är bra. Dock tycker ja Jossans är grymt kul ibland för att ja är typ med varje dag förutom på helgerna, shiet. ja är ett ego! O.o

Uttryck:
Jag vet inte riktigt, ja använder nog mer ljudeffekter..

Tv-program:
Ja måste vara nötig och säga Gossipgirl, onetreehill, idol, och typ heminredningsprogram!

Hur många barn har/vill du ha:
3, minst tror jag :)

Hur många kusiner har du:
4 >.<

Vilka andra vill du ska fylla i denna lista?
Johanna, Josefine !
Jag blev utmanad av Linnea

Tre saker som skrämmer mig:

1. Traktorer
2. Småkryp
3. Idioter

Tre personer som får mig att skratta:
1. Gurra
2. Amanda
3. Amandas pappa och mamma

Tre saker jag älskar:
1. Musik
2. Bilder
3. Ätbara saker som frukt och fika

Tre saker jag hatar:
1. Att ha kontaktlinser
2. Dryga personer
3. Komposter och dess lukt

Tre saker jag inte förstår:
1. Fysik
2. Att endel blir naturbegåvad och har världslätt att lära sig medans andra får kämpa hur mycke som helst, de är orättvist!
3. Rymden

Tre saker jag gör just nu:
1. Ligger ner i stolen
2. Lyssnar på musik
3. Skriver på msn med Amanda och Victor samtidigt som ja saknar min älskling.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Ha en hund och barn och barnbarn som ja kanske möjligtvis kommer att göda upp. O,o
2. Resa på en massa ställen både med min (blivande) familj och med bara vänner.
3. Köpa hus och inreda och julpynta.

Tre saker jag kan göra:
1. Baka och laga mat 
2. slicka på min stortå, hehe 
3. stå i mitt skåp och stänga de om ja vill.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Prata bra engelska
2. Att tänka innan ja pratar
3. Kunna spela piano sådära sjukt bra så alla bara gapar!

Tre favoriträtter:
1. Sallad!!
2. Pasta!!
3. Tacos!

Tre personer jag utmanar:
1. Josefine Gabrielsson
2. Johanna Markström
3. Lena Josefsson

Jag blev utmanad av Linnea Stenqvist.

10 ÅR SEDAN:
Hade jag börjat ettan. Var jag med Gurra typ 24/7, vi hade väldigt roligt och Linnea var med oss, ibland var vi väldigt dumma och jag skäms så grymt för de. Men ja tror de mest var kanske för att ja trodde att hon skulle ta Gurra ifrån mig eller något?!

5 ÅR SEDAN:
Gick jag i sexan och var tolv år. Jag sminkade mig ofta och hade gröna platta runda örhängen som var tunga, mitt hår var ofärgat och ja var med Amanda väldigt mycke. 

1 ÅR SEDAN:
Gick jag i ettan. Min nya klass kändes svinbra även fast ja saknade den gamla, för vi hade ju alltid så roligt. Jag hade ett grymt bra schema och tränade intensivt på inpuls.

IGÅR:
Var jag och fikade på Roya. Det var supermys, på kvällen kom mina fina flickor hit och även Victor senare, vi drack te och några oboy, doppade mackor och myste.

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
1. Åka till en massa spännande platser
2. Köpa ett sjukt fint hus
3. Köpa en massa kläder
4. Och givetvis spara(allt precis som linnea, men ja tyckte de stämde ganska mycke bra)

5 FAVORITFILMER:
1. Moulin rouge

2. Hitta nemo
3. Filmer ja tittar på med Gurra och Amanda (ja minns aldrig va dom heter)
4. Astrid Lindgren filmer
5. Disney filmer 

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. House
2. One tree hill
3. Gossip girl
4. Idol
5. Heminredningsprogram

5 FAVORITSAKER:
1. Kamera
2. Mobilen
3. Sterio
4. Tjocksockar
5. leggins

5 PERSONER JAG UTMANAR:
1.
2.
3.
4.
5.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards