Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Jenny - 29 november 2008 15:48

hej, idag är jag så äcklig så att ingen borde få se mig.

Egentligen borde ja bara stanna hemma och ligga i min säng eller något. Kanske kalla mig sjuk. höhö nä, de skulle ja nog inte göra, men ja borde egentligen.

Annars så har jag julpyntat, damtorkat, damsugit, stykt gardiner och dukar, ätit lunch frulle och pepparkakor me ost. De blev supermys i mitt rum och mamma berömde mig, jag blev sjukt stolt över migsjälv. De var skönt att vara ensammen annars hade ja säkert bara blivit sur om nån hade kommit och skulle säga något.

Nu kom papi hem, han har varit till piteå 2 gånger idag. Har sett han inte mycke idag, mamma har också varit borta, handlat lampor och annat nytt till köket, Simon for till en kompis så ja va helt själv ett tag. Förutom katten som fick damp av okänd anledning och hoppade på mitt ben så ja fick ett sår, då sprutade ja vatten på henne.


Igår såg jag Love actually och Systrar i Jenas 2 och idol. Alla var grymt bra!

Speciellt Love Actually, den är så julig och pappa såg den med mig, han tyckte också den var bra, dansen är de roligaste! och de var då han började se x) Men ja älskar början och slutet (de är nästan perecis likadant) alla ser så glada ut att ja nästan började gråta.

Jag saknar dig älskling<3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards