Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Jenny - 22 november 2008 18:18

hejjj!

Igår var min pojke här, vi busade och lagade mat. De va mys, och gott! :D

Sen fick ja en present, ja ja vet inte va ja ska säga, ja gillar ju som att få saker, de är inte de, men de känns så sniket osv. Men fick en supergullig lapp, den ska ja spara föralltid x) hihi

Vi såg också idol (någon blev tvingad men vadårå.. :S) och Alex och Alva var bara grymt söta, lekte typ en massa. :')

Mina favoriter!

Annars så efter idol eftersnack (höhö ja, man måste ju kolla de också när man lika gärna sett idol) gick vi hem och gjorde varma mackor, min lilla pojke var hungrig och såklart skulle han få sig lite att äta. Sen la vi oss och myste en massa och råkade såklart somna me både lampa och radio på.. :O

Idag så for vi till stan, jag och fikade med mina flickor Maria Linnea Johanna på Roya (stavades de så?) , de var asmega gott!

Ja tog en cheesecake och chai the! MUMS! Allas fika var grymt gott och de var svinfint där också :)

Sen gick vi och gjorde en lite rolig grej, en såndära grej som ni ska få märka själva bara för att se om de märks ;> haha

Ikväll ska ja också vara me dom flickorna, vi ska dricka te!! gottis :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards