Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Jenny - 15 november 2008 15:22

Hej, nu är de bara såhära att ja sitter inte så ofta vid datorn, men oftast när ja gör de så slänger ja in ett och annat inlägg, så eftersom de var ett tag sen ja skrev så tänkte ja berätta lite om veckan!


Sammes kalas blev superkul, fiskedammen var nog de roligaste, en sa när vi skickade en socka istället för godiset; "men man ska ju ta på sig de som dom skickar ut före!"

Jag och Amanda höll på dö, sen så nöp ett av barnen amanda i fingret och ja höll på dö ännu mera och dessutom fick vi fiskespöet i huvet flera gånger och de gjorde ont x)

Fikat var även rusktigt gott och sen fick ja springa hela vägen till bussen för att sen vara påväg att spy när ja kommer fram och ändå får vänta på den.

Och Samuel var sötast av allt, han var TVUNGEn att få ett kort på mig innan jag gick och gud. Seriöst vad stol han blir :')

Hos min pojke var de mys men ja va typ övertrött och grinig eller något, dock gick de över senaste och ja somnade och sov svinabra.

Dock var ja tvungen att åka hem klockan 7 på morgonen för ja hade glömt en grej hemma, förbannat alltså! :O Ja hade kunat få världens sovmorgon >.<

Men ja for till skolan mindre än 1 timma senare då ja kommit hem, på skolan i redigeringen med jossan så är vi alldeles galet störda.

Men de är helt sjukt kul, men ja blir typ rädd och undrar om vi har något fel? :S

Vi är bara helt galna.


Vi har även varit och filmat Marjette en dag, torsdag! De gick bra förutom att jossan har ett konstigt finger som stänger av kameran automatiskt och de blir HELT galet! Ja blir rädd. Dock är de sjukt jobbigt för en massa material försvinner.

Sen så Tordag sov jag och Janita hos jossan också, de var supertrevligt och janita hade alldeles för varma ben! kusligt varma alltså, vi somnade väll kring 1 efter allt vi pratat om. :)

Idag har jag varit på någon sorts föreläsning och den var bra, ikväll får vi se vad som händer, Jag och Simon äter middag själva för Mami och Papi är borta ett tag.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards