Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under januari 2009

Av Jenny - 7 januari 2009 14:54

hallå, jag har skolångest.

Ja satte mig hör för typ en halvtimma sen för att börja med samhälls, men icke. Ja vill inte börja för ja vet inte vad ja ska skriva?! :O

bajssamhälls. >.<

Ja vill bara gå ut skolan och börja jobba NU! åååhh.

Ja sov iaf hos min pojke igår till idag och i förrgår, men vi "firade" ju ett halvår :p haha

På kvällen igår var vi med Johan och Jonna, åkte lite madrass och ja började frysa som ett as. Inte så ovanligt..

Imorse som alla andra morgonar så sover Alex så jävla länge och ja blir så arg för att han bara sover och ja vill inte sova mera, ja tror vi tjafsat om dedära minst 100 gånger eller nå :O men jag älskar dig ändå <3

puss


Av Jenny - 6 januari 2009 19:29

Idag har jag faktiskt bastat och sen käkat hamburgare fyfan va gott alltså det som synkades ihop svin bra. Fattar inte hur Jenny kunde pressa i sig hela fem hamburgare utan några som helst problem. Svin gulligt. Nu vill hon ha en bulle också. NAAAAW <3



Av Jenny - 5 januari 2009 15:49

Idag blir de bio klockan 21.15 Vi ska se Australia, jag Alex Gurra och Victor! :)

Annars idag har ja inte gjort så mycke, tvättat, varit ute och gått, hängt och vikt tvätt alltså, städa orkade ja inte men istället tog ja hand om disken och där blev de skinande rent.

Var meningen att ja och gurra skulle gå tillsammans men icke att vi orkade båda var hyperslöa!

Igårkväll mådde ja asmega illa och ville spy men eftersom ja ändå inte vågar sticka fingrarna i halsen försökte ja sova vilket tog alldeles för lång tid men till slut kunde ja somna vilket var skönt, vaknade dock på natten med samma äckelkänsla. Som tur var var de borta på morgonen.

Men imorgon är de en sån dag som märks ut, nämligen 1/2 år sen ja och min pojke blev tillsammans, de kommer bli super kanske :D

Av Jenny - 4 januari 2009 00:09

Hej och Gott nytt år! :D

De första dagarna på 2009 har jag varit med min pojkvän, de har varit mys och roligt såklart, men jag har idag varit på teater (javet, de är liiite ovanligt) och den var sjukt kul. x)

När ja kom hem bar de av till Elina, där vi såg lite tv och film, mys med flickor. :)

Annars så är de helt sjuuuukt kallt nu, uten alltså och har varit i flera dagar.

Åt nyss ett äpple, ja hade skivat upp de och märkte att de är ju mycke godare att äta de så, men nu ska jag nog skära upp en banan. Dock lider jag av något som gör så att jag biter mig i läppen hela tiden!!! fan va less.

pusstjing.

Föresten måste ja ju berätta att 2008 har varit ett skitbra år. :) <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards