Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Jenny - 2 april 2009 10:10

Tjao, idag har jjag fortsatt på min livskunskaps uppgift, hoho ja vet inte hur de går egentligen men i alla fall ska jag höra lite med gurra. x) hihi

Ja ska gå och duscha nu typ och sen kanske äta något och fara till skolan där de är möte klockan 12.

Sen vet jag inte mer.

Igår kväll blev det en inför jobbet dag, de var rätt kul ändå. Men shiet va ja var trött på vägen hem och i slutet?! Ja höll på att somna.. Men på Lösdag blir det jobb och sen ska jag till stan och gratta Alex broris flickvän. :) De roliga är att både gurra och linnea ska också in till stan, så då åker vi tillsammans -nice! :D

Men för att inte glömma så Grattis Håkan hellström! Födelsedagsbarn.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards