Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jenny - 23 april 2009 21:38

tjenno, sitter och försöker bedöva halsen med varmt te. Den gör ont ont och ännu värre när jag hostar eller nyser, då är de dödens.

Jag försöker göra mitt svenska muntliga, de kommer säkert gå åt helvete. Känns skitjobbigt. :( Jag försöker och har faktiskt kommit en liten bit, men vi får se hur långt de räcker.

Om min hals fortfarande är såhär kommer allt vara förjävligt och då kan jag säkert inte göra det, skulle vara både tragiskt och skönt för jag skulle säkert ändå vara tvungen att göra de..

Jag längtar till imorgon, jag och min älskling har fått låna jockes lägenhet och åh så mys! plus att vi ska äta ute och oj så fet jag kommer att bli. Jag längtar till lördag på kvällen, det kommer bli så kul :)

Ajja, ja ska fortsätta!

Av Jenny - 23 april 2009 11:52

Min 18 -årsdag var faktiskt skitbra, jag var rätt mycke själv på dagen jag hade lite ont i huvet hade lite ont i halsen och hosta, men jag vile inte ha de så ignorerade de.

Mamma och Simon kom hem och jag fick äntligen sällskap, skönt! Vi åt fisk, men den fisk vi gör är skitgod! Och ni skulle smakat potatisen, ja har har helt enkelt kommit på att jag älskar potatis när den är sådär saftig och perfekt!

Sen gjorde jag i ordning all frukt och fika, och efter de var jag skitnöjd, mina söta flickor kom och jag var glad. Vi fikade och de var skitgott och mycke tog slut, nästan allt!

 Jag fick fina presenter och helt plötsligt dyker min pojkvän upp från ingenstans och min mage vänds upp och ner.

Hela kvällen var han gladare än jag någonsin sett honom, tror jag, och vilket leende han har.! :D hihi <3

Min födelsedag var bland denbästa kanske :) 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards