Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Jenny - 14 april 2009 23:37

tjao, ikväll blev det fika på Roasters med Linnea, Amanda P, Gurra och Jokki. Vi tänkte gå till roya men dom hade stängt så de gick inge bra. Jag fikade iaf först en Cappocino som inte var så god som jag trodde. Försökte med socker och allt men nee,  drack iaf lite mer än halva.

Sen köpte jag en typ milkshake men den var inte heller god, de var så tråkigt, den var bara mjölkig och jag fick ont i magen av den, så jag drack också bara lite mer än halva. Resten drack jokki :)

Vi fick åka hem med Lena J som tagit körkortet, grattis! :D Och vilken lycka att få åka bara sådär!

Jag tänkte annars gå till min lilla pojke men han jobbar så de hade varit jobbigt osv. men jag saknar honom, vi har inte setts på länge. De blir ju iaf 4 dagar imorgon tror jag, vi brukar ju ses nästan varje dag iaf så de är rätt länge. Och imorgon ses vi nog kanske inte heller. Jag vet faktiskt inte med det är jobb för honom, men jag saknar ju dig <3

Men idag på morgonen kände jag bara, alltså idag kommer jag inte ha något att göra, jag kommer inte ha nån att vara med ALLA ska bort eller har annat att göra och att jag inte hade en ända kompis. Sen upptäckte jag att de hade jag visst men ett tag ville jag bara sjunka ner i jorden eller nått för att jag hade så tråkigt, dock löste de sig fort. Men jag trodde verkligen ett tag att jag kommer dö iaf av tråkhet, INGEN var hemma. fast jag lurade ju bara mig själv.

Nu ska jag krypa till kojs om de är så de heter. x) tjing

Av Jenny - 14 april 2009 15:58

Hejj, just for Gurris och Jokki och jag ska sätta mig här och se sista avsnittet av Wildkids! De kommer bli kul.

Idag har mest varit lungt men ja har varit med båda de flickor. Igår GICK jag Linnea och Gurra till Ersnäs och Cia, snön var djup och gurra han nästan bli arg men det var sjukt kul ändå ;)

Iaf så är vädret toppen fast igår var de mer toppen, sol HELA tiden :D

Men jag kanske faller för trycket och gör en facebook, ja vet inte. Men jag känner på mig att snart händer de, bara för att alla mina kompisar börjar göra de och lixom peppar mig och gurra. x)

Håll utkik!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards