Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Jenny - 6 april 2009 10:24

hej jag klappade en av renarna! yeah.

Petter hjälpte mig för han är så van vid renar x) hoho

Iaf helgen har varit full i jobb och andra grejer, men mest jobb. Och jag tyckte de var jättekul!

Just nu sitter jag och tittar på tåg och flyg, åh shiet. ja har allt bestämt, vart jag vill åka när de skulle bli, vad för tåg som tas till stockholm eftersom därifrån går de så många fler flyg! Alltså serri! om inte Alex tänkter komma med ska ja höra med Mamma! Jag vill verkligen fara!!!

Dock skulle jag vara borta över min födelsedag men vad spelar de för roll, de är ju själva firandet som är grejen! Och ja firar ju mig inte där som att ja skulle ha kalas där, nej nej. Utan de kommer när jag kommer hem! :D

Sjukt taggad!!!! men alltså ja känner nästan att de kommer säkert inte bli, för ja vill ju inte åka själv?! :O

Hoppas att iaf Mamma vill åka, då kan vi göra våran resa nu! :D

aaaaahh! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards