Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Jenny - 12 april 2009 14:42

Hej, under påskdagarna har jag gjort massor samtidigt som inget typ.

Fredag är jag påväg till kusinerna men planerna ändras på vägen dit och jag åker till Alex med en buss dit. Vi blir sedan skjutsade till mig, jag har glömt nyckeln inne och tänke inte på att ta någon när ja lämnade mami och papi.

Vi letar hos Amanda och hos Linnea, ingen nycel hittas. Ajja, vi bosätter oss hos Amnda några timmar och umgås med hennes mami papi samme och alva . Vi har de trevligt och jag blir bjuden på mat eftersom jag inte ätit middag på grund av de ändrade planerna. Vi myser på, gör grodor och sen kommer mamma och pappa hem.

 Vi ser lite tv och sen en film, sen slocknar vi.

Lördag vaknar jag som vanligt innan pojken och äter lite frulle och läser tidning, det bestäms att vi ska åka till honom äta påsklunch, vi gör de. Hela familen är samladoch maten är god. Sen åker vi vidare hem till mig igen för att äta middag hemma hos mig, det var ett bra val för de var SKITAGOTT! :) Mamma var kocken, salamifylld fläskfile med hemmagjord klyftpotatis. Efter fikat och maten for vi md mormor och morfar som också varit hos oss till stan och sen sälva vidare till Rutvik och stugan med Johan och Jonna. Vi ser en film som går på tv och sen åker vi tillbaka hem och slocknar.

Idag har vi inte gjort mycke alls, lekt lite med Lova och Melissa, ätit och jag har såklart löst korsord. Senare ska jag till Mormor och Morfar som ska bjuda på mat. Undra va de blir?

Ikväll blir det iaf Wipe out och Sanningens ögonblick med gurri, jag har för mig att jag har hört att de är sista avsnittet av sanningens ögonblick?

Föresten läste jag nyss mitt 1 år gammla inlägg, de rolig är att de står om ragge som hoppat ut ur buren, har har gjort de i år också och igår skottade pappa bort hela högen igen för att han börjat ryma hela tiden.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards