Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Jenny - 2 september 2010 18:31

Jobbade ju i fredags, men även måndag och onsdag! Kul! :)

Sen har jag även varit på middag hos mormor och morfar med sörlänningsbesök, sprungit kommunjoggen, sovit hos pojken min, varit på SKOLAn och ätit lunch(?), även fixat ut en filmkopia på dv band till festivalbidrag..

Ikväll far jag med Jossan till bio kronan och kollar på en dokumentärfilm som visas där! :D

Tur att jag kom på att hon säkert ville komma och titta med mig, för tidigare idag kände jag mig som världens ensammaste människa, men de går ju över sånt.. hehe :p


Kommun joggen igår gick bra, kände mig inte alls trött i benen eller så, bara de att jag fortfarande är snorig och det rinner ju som inte riktigt ut ur näsan utan far i halsen istället så jag fick svårt att andas! Jobbigt. Men fixade de 5,4 km på en hyffsat bra tid tyckte jag för att ha varit sjuk och otränad! :)

Men det är ju i hjärnan det sitter, bara verkligen! 

   En god middag jag gjorde för någon vecka sen. Jag tyckte den såg så god ut att jag ville fota den ;) hehe

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards