Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Jenny - 3 september 2010 15:14

Tänkte visa lite bilder från sommaren! :)

  

Vi fick små kycklingar (ser huvud som sticker fram) 


   Jag och Alex köpte mat från max en dag och det var såå gott, dock orkade ingen av oss typ något. Det var en fin dag! :)


   Lena och Sten var här och vi åkte iväg på min lediga dag med kungsholm ut till en ö!   Morfar jag mamma lena och sten! Vandrare!     

Gubben i profil!


   Några fina dagar på stranden! Oftast med mamma dock, men här med Larssons familjen och några till! :)


   Fast just den dagen hade vi otur med vädret, eftersom jag jobbat och kom ganska sent till stranden så kom de SVARTA moln och tog över...


   Var på PDOL och såg slutet av Kent! Dom var super!!!!! :D


     Jag och Alex lagade middag en dag tillsammans (supergott!!) sen överraskade han och hade gjort en efterrätt! Den luringen ;)


   Var med Amanda på trav och spelade åt mamma och Simon! :p


   En häftig chokladkaka som vi fick av Fam stenqvist som var i Gotland som vanligt och i år hade de köpt choklad som present för att vi sköter huset! :)


   Har plockat hela busken med röda vinbär själv i år!! Blev HUR MYCKET som helst kan jag tala om!! :)


Jag har förstås missat en massa saker, men detta var några av mina mobilbilder!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards