Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Jenny - 17 september 2010 15:23

Tjao, nu snart ska jag börja laga middag så vi får äta något idag. Sen blir det till stan och lämna min jättebag hos Alex, cykla till Tuna och mysa med fina flickor! :) 

Idag har jag annars mest bara hunnit jobba! Det var kul de också! :D


Imorgon blir det dop och få vara med min fina pojkvän (äntligen!!) och sedan kanske en bio på det? Vem vet :)

   New york bluberry cheesecake, Alex  nya favorit och väldigt uppskattat av  alla som fick smaka den! :)  (bjöd när mormor och morfar hade besök av oss och några andra släcktingar)

Dock kommer jag tyvärr att göra den på lite annat sätt nästan gång just på grund av min allergi, eller så kanske jag skippar att äta av den själv, men det vore ju synd på en sån god tårta.. :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards