Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Jenny - 25 september 2010 10:41

Hej och hå. Här har jag suttit och jobbat lite på lördagmorgonen hemmifrån =skönt! :)  Men har faktiskt även hunnit med en liten morgonpromenad med stövlar och rutiga leggins..?

Veckan har varit en ganska hård vecka med mycket nya intryck om jag kan kalla det så, har fått mig känna massa olika känslor.


Jag har haft en bra vecka ändå, har hunnit vara med småflickorna och kolla lite serier och vara i stallet, det var så kul  och när jag får ta in hästarna sådär så känner jag mig så duktig och det är så kul!! Jag är som alltid lite nervös men det går ju som ändå bra och det är så roligt! Amanda har så fina hästar, man vill som kramas lite me dem! 

Serierna var sorgliga och slutet på ena var ju så hemskt sorgligt att jag och amanda fick knappt fram ett ord, var tvungen att lugna ner sig lite lixom, ;) hehe

Igår kväll blev en riktigt tidig kväll, kom hem sent från jobb, åt middag gjorde äppelpaj och jobbade samtidigt, sen idol och äta pajen sen däckade jag.. Men jag behövde nämligen sova inatt. 

Alex, tack för allt du hjälper mig med! Hade aldrig klarat mig utan dig!

   Till alla mina fina vänner!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards