Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Jenny - 13 september 2010 21:50

Okej hurrni, nu är det så här..

Jag ska på dop!

Vad ska man ha på sig på ett dop?! 

Hjälp mig!!   

Av Jenny - 13 september 2010 21:12

Hej!

Den senaste veckan som gått så fick jag jobba 5/6 dagar, så det är ju nice! :) Var på ett nytt ställe och det är verkligen mycket att lära sig på bara ett nytt distrikt lixom, vart man ska och vem det är och vad man ska göra osv. :p

Men alltid bra att få jobba sådär!

Dock hinner/orkar man inte göra mycket annat de dagarna..

Men idag har jag varit ledig och tagit det lungt, Alex var här från morgonen till efter lunch då han drog, då tog jag mig en prom men jag mår inte bra alltså?! Jag har ingen ork i kroppen, fattar inte vart den tagit vägen.. :(

Så jag gick på ica och sedan hem till hönorna, så de fick komma ut.


Men jag lagade middag idag och eftersom jag inte äter mjöl nu har vi glutenfritt mjöl, så jag gjorde 2 pajen en glutenfri och en vanlig åt familjen med köttfärs (kryddad med taco), purjolök, tomat och äggstanning med pesto i och ost! Det blev jättegott! :D


Sen gjorde jag en efterrätt efter middagen, testade nämligen glutenfri kladdkaka, hade inne lite förlänge enligt jag och Simon men mamma tyckte den var helt perfekt. Men till glass och när den var så nygräddad och varm Mums vad gott!!

Jag har längtat länge efter kladdkaka ;)

(Google bild)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards