Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jenny - 22 september 2010 15:29

Jaha då har jag mig sysselsatt fram till jul som jag fattat det iaf! :)

Känns roligt, igår var jag även till kära doktorn äntligen.

Men vet n vad det jobbigaste är?

För 2,5 veckor sedan började jag äta bara gluten och laktosfritt och jag tyckte att det blev mycket bättre i magen, men nu måste jag äta både laktos och gluten igen för att om jag är allergisk visar det inget på proverna att jag är det om jag inte ätit det någon vecka.

Så nu och 3 veckor frammåt är jag allätare, sen får vi se vad testen säger. Tar ju nämligen några veckor de med..


Ska nog fira med en äppelpaj hemma någon dag (har ju dock redan ätit lite tårta och vanligt bröd osv,)  Som mamma sa, nu får du äta allt sånt du inte kanske kan äta senare! ;)

hehe 

Har slutat jobba för idag vilket känns skönt eftersom de senaste dagarna har vi hållt på till halv 6 tiden och då är jag inte hemma förrän kvart i 7. Men jag har en sån tur nu och resten av veckan att jag har nämligen en hyrbil som jag sköter om så jag kör egen bil istället för buss!


Dock så råder jag er människor idag att åk buss!! Idag är en gratis buss dag så ta vara på detta! Länstrafiken i Norrbotten bjuder på bussresorna hela dagen lång! (dock måste jag ju ta hem denna bil annars är det väldigt oansvarigt av mig!)

  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards