Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Jenny - 5 januari 2011 09:58

Igår testade jag att baka hårt glutenfritt bröd. Det böev sådär, vet inte riktigt hur jag gillade kryddorna jag stoppade i.. Men annars blev det helt okej, bättre än det man köper iaf!

Kvällen for jag med Jokki till Elina, även gurra kom och där bakade vi go blåbärspaj och såg en riktigt underhållande film! Roligt att träffas som alltid! :)

Måste bara också skriva upp nyårsmiddagen som jag fixade ihop om jag får säga så?! :p Med de menas att jag kom på vad vi skulle äta..


Förätt -Natcho chips, några med paprika, tomat, kryddor, rödlök och ost på, och några med philadelphiaost blandning med garlic salsa och ost på. In i ugnen sen klart! Enkelt och GOTT!


Varmrätt -Potatis och morötter i ugn med marinerad och stekt fläskytterfilé med en jennys special sås! :p Även de enkelt och gott, Måste ju vara enkelt att förbereda och sedan bara tillaga!


Efterrätt -Vaniljpannacotta dock gjort på både grädde och yoghurt så den blir godare med hallon och blodapelsin på! Även de gott!! :D


Kändes som att jag lyckades ganska bra för Joel Gurra och Alex verkade gilla det! :)

Ska nog lägga upp nå bilder men har inga just nu, Alex har dem :)

Har ont i magen nu...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards