Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jenny - 26 januari 2011 10:01

Hallå!

Min Lediga dag i veckan är fullspäckad med roliga saker. Vaknade upp här hos Alex tidigt och kunde inte somna om. Var nog mest för att jag var så himla kissnödig men när jag gör så så fattar jag inte att jag är det och ligger och försöker somna om tills jag blir akut nödig och måste på toa direkt!

Konstigt, borde ju lära mig snart..?


Vi åt frukost tillsammans och nu sitter jag dock ensammen hos min kära, han har gått på jobbet och jag väntar på spinning klockan 11.30 Ska bli himla nice, innan de ska jag med någon klockan han ska byta batteri i. :)

Efter det, går jag hit igen, duschar och äter någon slags lunch. Sedan drar jag mig mot Tuna för lite tjej häng med Gurra! :D Blir nog där tills jag ska till mormor och morfar på middag! 

Sedan blir det träning igen någon slags styrkepass klockan 18! 

Ska bli en himla rolig dag idag! :D


Måste bara säga att jag tycker det är lika jobbigt varje gång jag och Alex lämnar varandra! Jag vet aldrig när vi kommer att ses igen. Det är verkligen problemet när man inte bor med sin pojkvän, man hinner inte ses som man vill. Bara de där små stunderna varje kväll skulle för mig vara guld värt!

  

Kunde inte få över någon ny bild.. Får bli en gammal! Puss på dig! :) <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards