Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Jenny - 21 januari 2011 14:04

Hallå!

Igår hade jag en jätterolig och trevlig kväll med Amanda, Gurra, Joel och min käresta Alex. Vi kollade hockey och skrattade typ ;) hehe

Idag har jag köpt ett terminskort på Korpen så träningen är igång. Var på Lunch spinning idag och körde hårt. Kändes skönt. Har precis ätit en sen lunch här hemma hos alex so jag hämtade upp efter min träning på jobbet.

Min vecka har varit fullspäckad och nu kommer även en fullspäckad helg. ska bli roligt.

Imorgon  väntar jobb och sedan partaj, Söndag har jag dock inget jobb inbokat (unnade mig en ledig dag efter fest tänkte jag) så då blir det middag med mormor och morfar! Ska baka tills dess en glutenfri aprikospaj tror jag det var! :)


För någon dag sedan gjorde jag en jättegod middag, strimmelbiff med hetta hette receptet som jag för många år sedan tog när jag hade hemkunskap. Uppskattat var det också.


Simon har dragit till Thailand och själv drömmer jag mig iväg då och då. Nu är det jobba som gäller ett tag framöver sedan ska jag mest troligt iväg jag med! 

Vet någon vad det är för sprutor som måste tas när man ska till tex Thailand?

   Gammal bild. Men snygg enligt mig. :p

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards