Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Jenny - 25 januari 2011 19:44

Glömde skriva att jag hade en riktigt trevlig kväll på Joels 20 års fest och att jag på söndagen shoppade loss lite, bland annat denna tröja som är mycket snyggare i verkligheten!

Kapphal, även 2 par snygga och sköna brallor därifrån som inte finns på hemsidan!

Jag och Mamma handlade även en jacka tillsammans på rea! 

Mina kläder var dock 1 av 3 rea och hade en rabattkupong så fick billigare på det dyraste plagget.

Gilla!

Av Jenny - 25 januari 2011 19:37

Hej!

Denna veckan blir full med jobb och jobb, 6 av 7 dagar helt enkelt! Jag tycker det är bra! Det är i hemtjänsten också =ännu bättre ;p hehe

Dock är min lediga dag imorgon så ikväll ska jag dra till Alex min fina och sova när jag nu kan! :) MYS!

Väntar bara på att bilen ska bli körklar eftersom den varit utan motorvärmare någon dag.

Ska nog ut och skrapa den nu!


Måste bara berätta att jag och mamma lagade go mat idag och åt röda bönor till detta med en vinäger sås med vitlök och salt, Svingott!! Jag har trott att jag inte gillat såna bönor för dom ser verkligen äckliga ut. Tur att man kan ha fel!


Jag skriver mycket om mat, men vadå, man äter ju varje dag och jag tycker det är så roligt med de! Ni får stå ut! ;)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards