Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Jenny - 12 januari 2011 16:00

Hallå!

Har precis dansat lite just dance, om ett tag kommer gurra hit och hon ska äta middag med oss idag! :) Jag ska laga maten och det blir pasta med chiliräkor, tyckte det lät gott, gillade ingrediensrena så det kan ju inte bli så jättefel.


Iaf idag har jag varit på time care utbildningen, hoppas bara nu på att få jobba!! Eftersom jag bara har 3 olika ställen att få göra det på som jag fattat de så är jag ändå lite orolig.. Dock ringde dem idag om jobb på just detta med kunde inte pga utbildningen och att jag befann mig i stan.

Har iaf bokat nu för en tid framåt! Hoppas gör jag!


Sen fick jag ett telefonsamtal, av en mycket glad Linnea!!! SÅ himla roligt för dig! Äntligen får du göra din grej! :D


Själv har jag en massa olika planer på framtiden, måste bara bestämma mig lite och så.. Måste börja jämföra också för att bestämma mig! :)


Här ska ni få se någon som älskar lådor! ;)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards