Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Jenny - 18 juli 2012 12:58

Ja jag är ju en bildnörd och kan knappt skriva ett inlägg utan bilder för det är bilderna som betyder mest tycker jag! :)

Idag blev de skitväder.

Sitter och häckar framför Lulebo varje morgon, om jag inte jobbar. Än har det inte lönat sig.. 

Börjar först 16.45 idag och jobbar bara kvällen. Härligt att ha hela dagen men ändå inte på ett sätt. :) 

I måndags fick jag träffa mina kära Sanisar här. Balder hade ny lägenhet! Vi tänkte grilla men grillen funkade inte = steka, de var minst lika gott! :) Så bjöd jag på efterrätt som var succé :D

Älskar när jag lyckas med bakning!


 

Bjöd på denna goding.

Vinbärskaka med grädde! Här även körsbär! Så himla gott! 


Har precis lagt ut soffan och cykeln på blocket, väntar på napp! Och håller verkligen tummarna för det också.


HAHA nu är cykeln såld! ;)

Blev så exhalterad när han ringde så skuttade omkring här i 45 min innan han kom! Nu är den såld och jag tjänade 400 mot för vad jag köpte den för ;) Bra gjort!


Nu har solen kommit tilbaka och jag lägge mig på balkis för en solomgång! :)


 

Gårdagen bestod av bad och tonfisksallad till lunch på balkis!

PUSS   

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards