Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Jenny - 30 juli 2012 17:32

För prick 4 år sedan skrev jag ett inlägg här om min upplevelse på PDOL med Håkan Hellström. (kan kolla på högersidan så finns de)

Då fick jag denna kommentaren:


Ronnie

1 augusti 2008 01:00

Hej på dig! Skönt att det gick bra trots allt framför staketet! Ville bara skicka dig en hälsning som securityansvarig framför scenerna i Pite. Ha det gott och jag hoppas vi "träffas" nästa år igen!


Måste vara den roligaste jag fått på min blogg under dessa år!   

Av Jenny - 30 juli 2012 15:12

Hej på er!
Idag ligger jag sjuk hemma, feber å snorig. Igår jobbade jag 7-16 med ont i halsen och nös konstant! Visste att de var påväg och såklart väntar kroppen med att sjukna in till min lediga dag!
Egentligen skulle jag jobba imorn men bytte så jag är ledig och jobbar fredag. Egentligen hade de vart skönt å få va sjukskriven på en arbetsdag men jobbar ons-sön sen är de slut! Bara 5 dar;)

Nu är de även helt bestämt att vi flyttar ut den 14 aug! Jag är så lycklig över att få bli lulebo igen. Nu ska vi bara hitta rätta bostaden för oss så känns de bra, nå nytt å se fram emot!

Förresten, vad alla bara skaffar hund! Det är ju jag som ska ha hund!!! ;) men vem vet, kanske köper en jag med! Vi ska iaf ha djur i vår nya bostad, katt hund el båda. De är mina planer, drömmar!
Egentligen vill jag ju bo i ett litet hus med havsutsikt å skogen intill och inte långt till stan. Mer drömmar..

Jag trotsar min feber lite å sitter på balkongen ibland men de mest mysko är att jag är så snurrig!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards