Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Jenny - 21 juli 2012 17:00

Tjabba, jobb 8-12 idag. Efter de lurre och en sväng till länna för att handla flyttlådor. Detta blev ett av mina värsta släpanden ever..
För de första känns de som att lådorna var lika stora som mig, sen hade jag verkligen problem att bära för de var precis så att händerna gick runt, slutade med att jag växlade mellan 3 sätt.
Ett på huvudet, ett på sidan å skar sönder händerna med tråden å tredje med händerna på båda sidorna så ena armen ville ur led. Väldigt härligt!
Till råga på detta åkte jag kommunalt, ( har inget annat val) varje gång bussen stannade var jag tvungen att flytta på mig för de kom mer folk. De var minst 10 hållplatser..
Sjukt allt detta!

Annars så har räven dödat tuppe och mest troligt 4 höns så nu är det bara 2 kvar :( dumma räv!!!! Tur Att han inte tog Allis då hade jag dött.

Lagar lyxmiddag idag! Bakpotatis å lax! Smarrigt!

Stannade en gubbe som höll på slänga tidningar å fråga om jag kunde få några i för flytten ;) gäller att ta vara på tillfällena!
Kramar till Luleå!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards