Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Jenny - 20 juli 2012 09:01

Nu har jag blivit lite duktig här minsann! :)

Har ju fotat lite saker, dock inte några redigerade bilder men ni får nöja er!

Börjar sent idag också, 16.45 Men får alltid gå tid mkt tidigare när man jobbar kvällen.


Igår kom mina brillor!! :D Hur glad blev jag inte då! Superlycklig. Solisar och vanliga. Idag åker jag till Farsta för att fixa till så de inte är för stora som de är nu! Och jag ser väldigt bra i dessa. hehe 

Mina gamla var så repiga att jag såg suddigt dessutom så stora och kapade att de trillade av så fort jag tittade ner med huvudet. Detta ska inte hända denna gång, det är jag noga med! Men jag har faktiskt trivts riktigt riktigt bra i mina gamla, hoppas att jag gör det med de nya också. En helt annan modell men som jag vill! :)


 

Här är jag i Luleå, jag och mamma tog en paddlingstur en junikväll i solskenet så himla härligt och superfint! <3 

     

Fina Jevne, kör gör Amanda och åker gör Jokki! Mina saknade tjejer! åh vad jag vill åka häst när jag kommer tillbaka norröver. De är verkligen en himla härlig känsla! Tänk att göra de varje dag! Häftigt.

 

GulliGurra och jag fick titta på eftersom det var jokkis debut. :) Snygg tjej! Borde verkligen redigera denna men inte så lätt när programmet inte finns på denna datan. 


Åh jag längtar så förbannat mkt hem! Helt sjukt. Vill flytta NU! Packa å bara åka. Istället är vi fast iaf 23 dagar till, Alex sista arbetsdag. Jag egentligen bara till 2:a Augusti. 

Men jag väntar ju på något bra! 

Nu måste jag dra upp Alex ur sängen för han vill inte, vi ska ju iväg!! :)


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards