Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Jenny - 22 juli 2012 13:09

Och så var de söndag.
Idag var det prick 3 veckor sen vi kom tillbaka till Stockholm. Dessa veckor har jag mest jobbat. Denna veckan som var var en väldigt lugn vecka, mest jobbat halva dagar och ledig 2 kasnannàhela! :) fint med ledighet tyckte jag faktiskt.
Veckan som kommer nu jobbar jag alla dar utom torsdag. Men de är bara denna vecka och 3 arbetsdar kvar.


Längtar galet mkt till flytten!


Till en helt annan sak, när jag blir hungrig är det som att jag blir en helt annan person. Mitt blodsocker är så lågt och jag tappar all ork.
Jag blir arg, ledsen, extremt känslig och jobbig. Allt är fel! De är verkligen inte roligt att vara med mig då. Alex utsätts för detta rätt ofta och familjen vet precis vad jag pratar om. Även mina fina vänner.
När jag sen fått i mig lite mat blir jag mig själv.
Men det är verkligen konstigt hur man kan påverkas.



     

Mina nya brallor. Sitter som en smäck! Från Cubus och REA! ;) Kommer definitivt köpa mer jeans där när de är så sköna och sitter så bra! 

     

Nya överkastet! Även de REA fast från Indiska, Egentligen kanske det är en duk eller något. Men jag kan använda de som duk när jag inte vill ha de som överkast. Det är aningen litet för sängen men så fint! <3 :) Shoppade i Pite!

     

Sist och minst, mina fina koppar och fat. De hör inte till samma serie, koppen är från Kina och faten Gustavsberg! Superjäkla fint! :D Jag är helt kär i detta. Båda köpta på second hand, Stockholms stadsmission och myrorna! Äger just nu 4 koppar och 6 fat!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards