Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Jenny - 27 juli 2012 20:00

Hej! 

Jobb idag och helgen. Enda dagen denna vecka jag är ledig var Torsdag, igår och då var det såklart inte de bästa vädret. Mulet och beräknat regn som inte kom! TUR! 

Annars är det varmt och svettigt att jobba. Vill ju ligga på stranden hellre.. hehe

Samtidigt kan det vara så roligt och trevligt på jobbet samtidigt smutsigt och jävlig skitgöra.. 


Idag tog jag handen ur röven och sprang. 30 min och ingen aning om hur långt! Vet aldrig de.. Men de gör mig faktiskt inget!! Springer så länge jag vill å hur långt jag vill. Mitt tempo. Styrketräning här hemma följde i samband med matlagning, hur nu de kan gå till ;)  hehe 

Alex har klippt sig!! :D igår när jag kom hem var han nyklippt, jag blir alltid så glad för han blir så himla fin <3 


Imorn tittar pappa förbi. Så vi får se vad morgondagen bjuder på mer än jobb. börjar 06,50.. 


Denna helg är det PDOL och nästa blir väll LK.. Så trist att missa. Sparar ju massa pengar, men förra årets PDOL var så oslagbart så jag kan leva på de tills nästa! ;) Men snacka om att jag längtar när alla bara ska dit! Fusk. Snart är jag med på banan igen!           

Bilder från förra året <3 

Tänk att det har gått mer än 4 år sen vi fann varandra! lika kär


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards