Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Jenny - 4 oktober 2008 22:24

tjao, jag kom just hem. Har tagit på mig myskläder och mycke kläder fryser som tusan och är helt sjukt trött, jag tror ja hamnat i nån slags matkåma.. O,o

Eftersom först vid 12 åt jag våfflor med flickorna, sen kommer jag hem gör iordning mig (väldigt länge och så mycke smink har jag inte haft på riktigt länge -mascara + kajal! :O hehe..) och sen far vi vid halv 5 till Waldorf för att där äta middag med min Mormor och Morfar som idag firar Guldbröllop (!) och efter de for vi hem till dom för att äta erfterätt. :)

Allt var såå gott. Men nu är ja avsvimmad typ.


Igår var jag ju på özz, soran, måns och björn i kultan. höhö de var helt sjukt kul! :D

Men jag kommer nog göra några av er besvikna och berätta att de blir ingen röd färg. Om ni vill veta varför så fråga, annars orkar ja inte säga!

Ikväll ska ja nog faktiskt nästan om ett tag sova. Detta fortfarande pga min matkåma. Tjingen på er!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards