Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Jenny - 16 oktober 2008 20:46

åååhh, <3 hihihi

ja tror jag har världens gulligaste pojke! :)

Han är sjuk nu och de är sorgligt, men som tur var var han här igår medans han var frisk, de va roligt och mys. Vi somnade sent och råkade ta en liten sovmorgon, höhö.

Idag har ja och jossan jobbat på bättre än någon annan film dag tror jag. Duktigt av oss! Vi gjorde flödesschema, visade upp de vi spelat in och bandrapport. Fett med nöjda, sen hållde ja på att dö också för att de var så kul för De kom (nästan) en hel klass och vi mötte dom just i trappan och jossan som går före mig snubblar just då på trappsteget och är påväg att ramla framstupad in i trappen men lyckas ta emot sig! AHAHA ja kunde inte sluta skratta. haha x)

Sen har ja också handlat med mamma och lånat en bok på bibblo idag, ja har också ont i min fot och vill inte röra på den.. (jag har vrickat den eller stukat, vad är skillnaden egentligen? tror jag)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards