Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Jenny - 8 oktober 2008 23:17

HAHAHA, idag hade ja och Fläder skitaroligt i redigeringen!

JA såg väll ut som en flintis mongo och Fläder, ja, hon såg ut som vanligt men allt blev ändå kul för de blir alltid kul med sekvenstagningar på mobilen. ;)

HAHA, ja har nu typ 100 bilder på oss och alla är dom fina. Vi höll typ på att dö av skratt och vi grät en skvätt när allt blev som roligast. x) AHHAHAHAHAHAHA asså seriöst ja kan inte sluta skratta ;D


Från de ena till de andra, vid 3 så mötte jag gurreli och vi gick till simhuset och simmade i 25 minuter och ja har ingen aning om hur många längder ja hann simma men de gick sjukt fort idag! Ändå var de mycke folk och söligt folk, jag simmade om en kvinna 3 gånger till och med. O,o Jobbigt läge för de känns så dumt att simma om någon men ja var tvungen.

Vi tog 16 bussen hem och då blev ja bjuden på middag hos min kära Amandasyster, mums! Jag stannade där hela kvällen, dock tog vi oss några rundor upp till mig för behövtliga saker men annars var vi bara hos henne, sen kom också mamma dit och vi var där båda 2. ;>

Mamma sa att hon kom för hon hinner ju ändå inte träffa mig hemma nån gång för ja är aldrig hemma, de stämmer inte. Men hon sover ibland när ja kommer hem..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards