Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jenny - 28 oktober 2008 22:19

tjaoo, ja har bakat ikväll.

Morotskaka blev de, min broris hade ju faktiskt namnsdag så ja sa att de var åt han ja bakade, dock var de en liten lögn. Men eftersom han inget vet tar han inte skada av de. höhö x) men riktigt god blev den iaf! :)

Föresten medans ja bakade kakan så berättade min mamis att självaste min Håkan hellström skulle vara på 1an på tv. Jag blev överlycklig och skuttade lite. Mamma skattade åt mig när ja bakade också bara för att ja dansade runt bara för att ja hade musik i öronen, men vadårå..? Hon dansade också då. :p

Iaf jag såg Håkan på tv och usch han är bland dom finaste i hela världen, ja, ja tror de på riktigt och jag ville bara ge honom en bamse kram och berätta hur mycke blabla.. ja ni fattar.

Annars så upptäckte jag att ja lömt min mössa på inpuls igår. tror jag, ÅÅÅHHHH jag hatare! >.< Ja vet inte om det finaste jag har gick och kollade efter den, i sånna fall skulle både jag och mamma bli överlyckliga. Mamma säkert mer än jag.. O,o haha

Jag saknar dig massor!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards