Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Jenny - 27 oktober 2008 15:18

hejjj, ja sitter hemma hos min pojke, ingen är hemma förutom jag. höhö, han och partik gick ner i källaren och jag kände att ja ville äta för ja var nästan död.. :O

Har nämligen tränat på inpuls idag, aerobic. och ja var helt slut efteråt!

I kväll ska jag tillbaka till inpuls på power yoga. Ja undrar om de blir första gången? 

Imorse när ja vaknade kändes de som om ja hade feber. Ja tror ja hade de också.. Men som tur var  blev de bättre under förmiddagen så jag och jokki för ändå till inpuls, vi möttes där för jag hade ju sovit inte hemma. 

Igår var ja och Alex i boden och badade, lite lugnare den här  gången så att ja inte gjorde illa mig, blev bara nån liten skråma.. höhö

nu ska ja leta vidare efter nycklar så ja också kan gå ner i källaren. :) 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards