Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Jenny - 7 oktober 2008 22:57

Idag har jag varit med min älskling. <3

Vi gjorde massa olika, som att göra chokladbollar och få äckliga händer, spela pingis (ja blev ägd som vanligt fast vann 1 gång;), spela nintendo 64 som bilarna inte alls kunde köra fort och jag gjorde bort mig som trodde att ja vann och släppte kontrollen men neeej 1 varv kvar.. >.<  xD klantjenny. och så myste vi såklaart. ^^

Igår var jag ju faktiskt också med mannen och då blev ja bjuden på fika, någon slags namnsdagspresent + fira 3 månaders firande. ;> hihii <3

Men på sista tiden har jag haft sånna mardrömmar som usch nä, min senaste var hemskast, ja vaknade och var jätte ledsen. Så hemsk var den..


Meeen eftersom ja hade namnsdag igår så ville mamma ge mig en present och hon var då duktig och beställde från cdon (tror de var första gången) och KAN NI GISSA VAD HON BESTÄLLDE!? :D

BÅDA COLDPLAYS skivor som ja önskar mig! <3

Gullemamma <3 Grattis på namnsdagen!

(mamma har idag! )

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards