Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Jenny - 19 oktober 2008 21:20

mys helg!

Fredag såg jag idol med mina fina flickor och bakade kladdkaka och dippade morötter. De var riktigt gott.

Lördag var hemma och fotade för första gången på ja, ja vet inte hur länge. De var superkul iaf :) Men vid 6 begav jag mig till min pojke för att fara ut till hans stuga och mysa, johan och magnus föjlde med oss också.

Dom for hem vid 2 kanske? och sen var de bara jag och Alex kvar! Vi sov där och ja fick ha världens fluffigaste täcke, deni!

Kvällen blev kanske inte som ja tänkt mig från början men de blev bra ändå. :)

Idag har ja varit med min pojke massor! Usch vad fin han är. HIHI!

och jag är skitatröttis. Tror nästan att jag måste dra mig mot sängen och läsa lite i min bok. De skulle vara trevligt. Men neej, känner ja mig rätt så kommer ja sitta här ett tag till. :O

hej!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards