Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Jenny - 13 oktober 2008 19:58

nyss fick jag ett sms av mamma, där stog de "Vad gör du?" Ja svarade "Sitter vid datorn, men var ÄR du?!" Mamma "närmare än du tror, simons rum ;)"

Jag har typ gått och letet henne åsså sen går ja och kollar och jo, där ligger hon helt utslagen i Simons säng.

Ja kan då bara skratta åt henne. ;> Gullemami.


Idag har jag iaf tränat på Inpuls -areobic =träningsverk imorgon men shiet va kul de vaaar! :D Och bra gick de också.

Efter skolan fick ja vänta superlänge för att ja hade tid klockan 5.. Jag gick till min sötepojke, ja räknade matte där och glömde tiden så ja fick stressa. Jag hann med 20 över 5 bussen hem vilket var super och när ja kom hem åt ja. Mums vad gott med mat! :O

Jag var superhungrig!

Sen så hittade ja en cd som mamma har fått med i en tidning (i form) med yoga på. Ja satte på den för att kolla va de var, de ledde till att ja gick och hämtade våran röda typ träningsmatta och satte igång och träna yoga med cd;n. Sen fanns de avslappning också. Ja gjorde båda. Helt sjukt skönt!

Dock ser de nog ganska fult ut när man står/ligger framför tv;n och gör en massa rörelser. x) men vadårå :O

Nu äter ja naturgodis, och vadå ja är värld att få trycka i mig de för ja har ju tränat (och typ svältit) idag! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards