Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Jenny - 2 februari 2009 15:02

hej, eftersom ja varit lite frånvarande så kan ja ju berätta de missade. :p

Våfflorna blev en katastrof och bara fastnade, vet inte vad som hände...

Inspelningarna gick finemangen och vi fick åka hem på Fredagen. Jag åt lite middag hos min pojke och gick mot bussen efter de.

Och när jag kom hem så väntade Let's dance och gurra och mamma och pappa förståss. De var nice, dock är de ju en förbannelse eller något över Let's dance, alla blir sjuka. så sjukt!

Iaf så blev de så att gulligurra sov hos mig till på Lördagen, vi pratade och skrattade i massor, gick och la oss rätt tidigt men somnade inte fören om rätt länge. :p

På Lördagen steg vi upp vid 8 för att äta frulle och sen fara till stan med 10 bussen, eftersom flickan är petinoga med allt tex kläder smink osv var hon ju såklart tvungen att kila hem, och jag hade en evighet på mig på morgonen. Jag och mamis gjorde ett par örhängen, eller jag men hon hjälpte med att knipsa av en grej.

Sen bar de av till stan, vilket var mys. Sjukt mys! jag shoppade i massor och blev supernöjd häst! :D De blev jeans, tröja, och 2 linnen.

Sen gick jag till pojken för att kika på nyjackan och sen fara till Hindersön med honom, johan och jonna.

De blev en fin färd och jag började må illa av bilresan, men väl där fikade vi på fiket och de blev bullar! mums ;>

Jag åkte hem för att äta middag, vilket var hemmagjort pizza mums IGEN. :D Sen åkte jag tillbaka?! ja ja for som en jojjo, men ja hade trevligt hela dagen. Kvällen var vi i pojkvännens stuga och tittade på film vi som fikade alltså. Jag såg filmen men slocknade sen till en annan film. Ja tror ja hann se typ 15 min. :O Så jävla trött.

Men blev väckt för hemfärd.

Söndag, min pjke sov länge och inte jag, när han vaknade begav vi oss ut på isen för en promenix. Så mys de var alltså! Hur fint väder som helst och dessutom träffade vi mamma (jag var synsk och sa de innan vi gjorde de, PÅ RIKTIGT!!) vi gick till gråsjälören och tillbaka, supermys. <3

Sen blev de att traska till max oxh tjocka, ja åt hela hamburgaren!! + pommes, jag chockade migsjälv.

Vid 18.55 satt jag på bussen påväg hem och väl hemma började jag och mamis kika på resor utomlands. justde gurra ja skulle ju prata med dig om de (påminn mig!!) så mys de skulle vara! ja vill bara åka nu på en gång!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards