Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jenny - 3 februari 2009 22:36

Tjao, vi har anländigt till Arjeplog nu, dock hände de mycket på vägen. Först glömmer jag att fylla minvattenflaska så hela färden är helt utan vatten, sen glömmer jag skeden i ryggan i skuffen så ja går äta risifrutti med själva locket, men de funkade och jag var hungrig, och sen kommer en döden upplevelse, en fet stor ÄLG står på andra sidan vägen och vi bara blålser förbi den och både jag och jossan skriker till och Lars Erik börjar skratta och vi också. Sen är hotellet lite udda och vi hittar inte vårat rum för att det står en pil åt ett håll med vårat rumnummer, men där finns ingen dörr?!

Sen kommer vi på att vi måste gå ut och in igen. lyckat, nu har jjag iaf hunnit duscha och jossan gör de nu.

Ska nog kika lite på tv eller så. tjing

Av Jenny - 3 februari 2009 10:05

Hallå, såg just Wild Kids program 2, åh de är så barnsligt bra!! :D hoho

Hur som helst ska ja packa ner i väska de ja ska ha med mig till Arjeplog, (vi ska ju nämligen dit och bo på hotell jag och josefine!!) sen ska ja kanske sätt igång med att baka! Ja vet inte riktigt. Vi får se :D har sovis till 1.

Är ju sjukt fint väder idag. :)

Men ja längtar både till ikväll då vi far och idag är de ju inspelning igen, spännande + att nästa helg bär de av till Umeå, och ni kan ju bara gissa vad som händer. Världens bästa håkan ska spela. Jag är hyper!!!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards