Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Jenny - 28 februari 2009 08:59

heeej, igår kväll blev de en kväll med Flickor. Shiet vad länge sen de var jag änns bara såg enden av de!

Nu när jag aldrig åker vanliga bussen eller så så syns vi aldrig och jag åker hem vid 5 varje dag och ingen slutar vid den tiden!!

Hur som helst, myste vi på och såg lets dance, åt morötter och dipp och muffins jokki bakat. Och pratade i massor, fast jag satt på kanten och hörde oftast inte vad nån sa för att man måste ha så högt på våran tv för att vårat ljud är så dåligt, eller kanske för att högtalarna är små. Dock sänkte jag ibland så ja också kunde höra x)

När de gick hem slocknade jag dirre! Helt sjukt trött.

Såklart vaknade jag vid typ 7 halv 8 idag också. Så KUL! :O not. Mest bara galet, men nu hinner jag med mycke på morgonen innan klockan hinner slå 10.05 då jag måste kila till bussen, ska nämligen till stan.

Jag och pojke ska kika lite på olika saker. nice!!

Nej nu ska ja sminka mig och klä på mig nått annat än bara tröja. TJING

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards