Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Jenny - 10 februari 2009 22:11

HAha, vet ni vi har en banankartong på golvet (bara locket) och katten våran är helt galen, hon hoppade in och håller på att sticka ut tassarna ur hålen och en massa sött, hon jagar fingrar och fötter, mammas, dock mina också x)

hihi gulle på henne.

Imorgon blir de föräldramöte, åh så kul lixom. :O Ja tror vi ska visa lite filmer också. Men nöter I have a dream från mamma mia filmen just nu, så jävla bra!

Nu vill jag nästan gå ut och gå, ja känner mig svinäcklig. Men mamma har gått och lagt sig så om ja skulle gå nu skulle hon kanske dampa, hur som helst istället ska ja antigen duscha om ja inte gör de imorgon på morgonen, ja tror de, eller lägga mig och läsa När jag hör din röst, åååh den är så grymt bra och snart utläst, längtar tills att få börja med 3an :D

Av Jenny - 10 februari 2009 20:19

Hej, jag läste nyss Linneas Novell som hon skrivit, asså vilken begåvning hon har! Helt sjukt.

Jag blir helt fast vid att läsa och tycker att det är skitbra, så får ni chansen att läsa något hon skrivit ta den!! :)

Ikväll har jag bakat! En slags kladdkaka med nån choklad sås på ja tror att de kommer att bli gott kanske, har aldrig gjort den förut och kakan kanske fick vara i förlänge för ja glömde ställa klockan. >.<

Vi ska nog snart fika, såsen håller bara på att stelna nu!

Men nu ska ja redigera lite bilder och har också gjort ett födelsedagskort åt min mamis! :D katjiing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards