Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Jenny - 15 februari 2009 20:37

JAG HAR KOMMIT PÅ DET!

Det gick olyckligt för mig för att de var Fredag den 13..

Tråkigt värre alltså att de ska drabba mig. :/

Igår så kom ja ju hem duschade och for dirre till Farmor som fyllde hela 77 bast! x) hoho Där åt vi palt och fikade efterrätt.

Efteråt drog jag till min pojke som jag förväntansfullt väntade på att få mig nån sorts överraskning, men icket de var lixom INGET. Inte ett ända litet piss, och vi som ändå hade pratat om ljus. inte änns de kunde han göra för mig. Inte änns på alla hjärtans dag, så därför tvingade jag på Wild Kids, och de är så bra, och ja tror egentligen han tyckte de var kul att se på. men bara kanske.

Iaf så sov jag ju såklart där eftersom vi skulle till skolan på Söndagmorgon klockan 08.20 Trevligt. Vi skulle till fortet och göra i ordning till filmen lixxoom. Coolt värre.

Nu är jag hemma och har försökt mig på ännu lite mera och hitta kompletta uniformer, men det ända som hittas är mössor, men ja har ju trotts allt mina gamla bilder som kanske duger.

Ja ska snart sova för hela veckan blir lång.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards